Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159462
Avaluació i Intervenció en Salut Mental en la Infància i l'Adolescència [43419]
Ezpeleta Ascaso, Lourdes
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Evaluación e Intervención en Salud Mental en la Infancia y la Adolescencia
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Psicologia General Sanitària [1272]
Titulació: Psicologia General Sanitària [4314949]
Resum: L'objectiu d'aquest mòdul és examinar en profunditat els factors biológics i psicosocials associats als problemes de salut mental en la infància i l'adolescència, així com els procediments per a avaluar-los i intervenir sobre ells a nivell individual, familiar i/o comunitari, o bé, si es el cas, procedir a la derivació a l' especialista corresponent. El mòdul s'orienta a tractar els problemes i trastorns més prevalents a la infància i adolescència, així com aquells que, encara que apareguin amb menys freqüència, el psicòleg general sanitari en exercici deu saber identificar per poder derivar a l'especialista. Per a cada unitat d'estudi s' analitzarà de forma integrada: la guia de pràctica clínica les particularitats evolutives i de sexe/gènere les qüestions ètiques que es plantegen en aquest àmbit els factors de risc i protecció l' avaluació, diagnòstic i diagnòstic diferencial els tractaments basats en proves la coordinació multidisciplinar que implica el problema els criteris de derivació a l' especialista el seguiment i l'avaluació de l' eficàcia de la intervenció realitzada.
Resum: El objetivo de este módulo es examinar en profundidad los factores biológicos y psicosociales asociados a los problemas de salud mental en la infancia y la adolescencia, así como los procedimientos para evaluarlos e intervenir sobre ellos a nivel individual, familiar y/o comunitario, o bién, si es oportuno, proceder a la derivación al especialista correspondiente. El módulo se orienta a tratar los problemas y trastornos más prevalentes en la infancia y la adolescencia, así como aquellos que, aunque aparezcan con menos frecuencia, el psicólogo general sanitario en ejercicio debe saber identificar para poder derivar al especialista. Para cada unidad de estudio se analizarà de forma integrada: la guía de práctica clínica las particularidades evolutivas y de sexo/género las cuestionaes éticas que se plantean en cada ámbito los factores de riesg y protección la evaluación, diagnóstico y dignóstico diferencial los tratamientos basados en pruebas la coordinación multidisciplinar que implica el problema los criterios de derivación al especialista el seguimiento y la evaluación de la eficacia de la intervención realtzada.
Llengua: Català



Català
4 p, 77.5 KB

Castellà
4 p, 77.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir