Book Creatiu [103149]
Roca Correa, David
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2016-17
Resumen: 1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. . . ). 6. Haz tu book.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 71.6 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-04, última modificación el 2023-01-26



   Favorit i Compartir