Psicologia de la Percepció Aplicada a la Comunicació Audiovisual [103018]
Añaños, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar els processos cognitius de captació de la informació audiovisual. Identificar els mecanismes senso-perceptius, especialment l'auditiu i el visual, la seva mesura i els factors que els influencien. Aplicar els coneixements de la psicologia de la percepció en l'anàlisi i la creació de les produccions audiovisuals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 80.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2023-01-26



   Favorit i Compartir