Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159614
Pràcticum V [103505]
Troiano Gomà, Helena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum V
Títol variant: Prácticum V
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El Pràcticum V té com a objectiu que l'alumnat es vinculi a un projecte educatiu determinat. L'alumnat ampliarà la seva competència per dissenyar una intervenció educativa i portar-la a la pràctica. La intervenció educativa es podrà referir a qualsevol de les àrees curriculars de primària o a altres aspectes de la vida del centre. En el cas dedicar-se a una àrea curricular en concret, no podrà ser coincident amb la de la intervenció didàctica del P-IV. En el cas de les mencions del grau: Llengua Anglesa, Educació Musical, Educació Física i Necessitats Educatives Específiques, el contingut del P-V es vincularà a l'especialitat corresponent. La tipologia del projecte educatiu resta oberta en cada cas a la decisió que es prengui per part dels tutors/es del centre formador, d'acord amb la Facultat i l'alumnat. - Conèixer la realitat educativa i del context del centre de pràctiques. - Analitzar la realitat del centre de pràctiques per poder dissenyar o integrar-se en un projecte educatiu determinat de forma fonamentada. - Programar, impartir i avaluar una o vàries intervencions educatives vinculades al projecte de pràctiques.
Resum: The main objective of the Practicum V is to get the students engaged in a particular educational project. Students would work further on designing and implementing an educational intervention. This intervention would be either linked to a chosen curricular area (different from that already chosen for the Practicum IV) or to any other aspect of school life. Students in the English, Music, Physical Education, or Special Needs specialisations, would develop the content of their Practicum V linked to their own course of specialisation. The specific nature of each educational project depends on the decision made in accordance by the three agents together: the school mentor, the university supervisor and the student. - Get to know the educational environment and context of the internship. - Analyse the internship context in order to design an educational intervention or get involved in an existing educational project. - Plan, teach and evaluate the educational intervention linked to the practicum project.
Resum: El Prácticum V tiene como objetivo que el alumnado se vincule a un proyecto educativo determinado. El alumnado ampliará su competencia para diseñar una intervención educativa y llevarla a la práctica. La intervención educativa podrá referirse a cualquiera de las áreas curriculares de primaria o a otros aspectos de la vida del centro. En el caso de dedicarse a una área curricular en concreto, ésta no podrá coincidir con la de la intervención didáctica del Prácticum IV. En el caso de las menciones del grado: Lengua Inglesa, Educación Musical, Educación Física y Necesidades Educativas Específicas, el contenido del Prácticum V se vinculará a la especialidad correspondiente. La tipología del proyecto educativo queda abierta en cada caso a la decisión que se tome por parte de los tutores del centro formador, junto con la Facultad y el alumnado. - Conocer la realidad educativa y del contexto del centro de prácticas. - Analizar la realidad del centro de prácticas para poder diseñar o integrarse en un proyecto educativo determinado de manera fundamentada. - Programar, impartir y evaluar una o más intervenciones didácticas vinculadas al proyecto de prácticas.
Llengua: Català



Català
6 p, 82.9 KB

Anglès
6 p, 82.9 KB

Castellà
6 p, 83.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir