Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159615
Pràcticum IV [102062]
Troiano Gomà, Helena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum IV
Títol variant: Prácticum IV
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. La intervenció didàctica ha de tenir de 6 a 8 sessions. La tipologia de la intervenció resta oberta en cada cas a la decisió que es prengui per part dels tutors/es de l'escola i de la Facultat. - Conèixer la realitat educativa i del context del centre de pràctiques. - Analitzar la realitat del centre de pràctiques per poder dissenyar una intervenció didàctica de forma fonamentada. - Programar, impartir i avaluar una intervenció didàctica vinculada a una o vàries àrees de coneixements del currículum de l'educació primària. També hi ha la possibilitat de realitzar un projecte d'aprenentatge servei (APS).
Resum: Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. The teaching sequence should consist of 6 to 8 sessions. This type of intervention needs to be validated by university supervisors and school mentors. - Get to know the educational environment and context of the internship - Analyse the internship context in order to design a teaching sequence - Plan, teach and evaluate the teaching sequence linked to one or more knowledge of the primary education curriculum. Additionally, there is the possibility of a service learning project (SLP).
Resum: El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. La intervención didáctica debe extenderse a lo largo de 6 a 8 sesiones. La tipología de la intervención queda abierta en cada caso a la decisión que se tome por parte de los tutores/as de la escuela y de la Facultad. - Conocer la realidad educativa y del contexto del centro de prácticas. - Analizar la realidad del centro de prácticas para poder diseñar una intervención didáctica con fundamento. - Programar, impartir y evaluar una intervención didáctica vinculada a una o varias áreas de conocimientos del currículum de la educación primaria. También existe la posibilidad de realizar un proyecto de aprendizaje servicio (APS).
Llengua: Català



Català
6 p, 83.2 KB

Anglès
6 p, 84.1 KB

Castellà
6 p, 84.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir