Editorial
Fernández Gavira, Jesús (Universidad de Sevilla)
Gálvez Ruiz, Pablo (Universidad Internacional de La Rioja)
García Fernández, Jerónimo (Universidad de Sevilla)
García Villar, Jaume (Universitat Pompeu Fabra)
Fecha: |
2016 |
Resumen: |
Editorial Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas". |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Editorial ; altres ; Versió publicada |
Publicado en: |
Revista de psicología del deporte, Vol. 25, Suplemento 1 (2016) , p. 7 (Monográfico "Economía, gestión y márketing en organizaciones deportivas") , ISSN 1988-5636 |
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Revista de psicología del deporte
Registro creado el 2016-07-04, última modificación el 2023-01-21