Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159702
La importancia del community manager en la gestión de la reputación online de las empresas
Chacón García, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Enrique, Ana Ma. (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)

Publicació: Santiago de Compostela: IBERCOM, AssIBERCOM, AGACOM, 2013
Descripció: 12 pag.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: bookPart
Matèria: Social media ; Redes sociales ; Stakeholders ; Community manager ; Imagen corporativa
ISBN: 978-84-695-7564-2
Publicat a: Libro de Actas. XIII Congreso Internacional Ibercom: comunicación, cultura e esferas de poder, 2013, p. 1351-1360



12 p, 449.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Grup d’Investigació DCEI (Direcció de Comunicació Empresarial i Institucional)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2016-07-05, darrera modificació el 2017-05-19



   Favorit i Compartir