Gestió de Continguts Digitals [103097]
Coromina, Òscar
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Resum: Adquirir coneixements bàsics i actuals en les disciplines adjacents a la creació de continguts digitals: disseny, publicació, analítica web, atracció de trànsit en cercadors (SEO) i xarxes socials (SMO) i generació de negoci. Adquirir un major coneixement dels aspectes tecnològics vinculats a publicació i difusió de continguts digitals. Desenvolupar una major cultura digital tocant tant la vessant més teòrica com la més pràctica. Introduir-se en l'ús d'eines d'analítica web, SEO i SMO així com en les funcionalitats pròpies dels gestors de continguts professionals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Periodisme [2501933]
Pla d'estudis: Grau en Periodisme [971]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
4 p, 80.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2023-01-24



   Favorit i Compartir