Educació física i la seva didàctica II [102050]
Peire Fernández, Tomas
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Physical Education and its Teaching II
Títol variant: Educación física y su didáctica II
Data: 2016-17
Resum: En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. 2. Copsar les semblances i les diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber aplicar-les en el disseny de situacions d'aprenentatge. 3. Identificar i aplicar els elements bàsics d'organització i desenvolupament d'una sessió d'educació física. 4. Identificar sistemes i criteris d'avaluació en educació física. 5. Mostrar coneixement dels elements bàsics d'aportació de l'àrea d'educació física al PCC. 6. Redactar un programa anual d'activitats físiques integrat dins el PCC. 7. Comprendre la importància de ser les responsables de l'educació física d'un centre escolar.
Resum: At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. 2. Grasp the similarities and differences between the conceptions of Pedagogical esenciales motor skills and its utilization in the design of Learning Situations. 3. Identify and implement the most important organizational Parts and development of a physical education sessions. 4. Identify systems and Criteria for Evaluation in Physical Education. 5. Identify the contributions of Physical Education in Curriculum courses in the primary education. 6. Write a silage annual program of activities included in the curriculum of the School Project 7. Understand the importance of being responsible for the physical education of a school.
Resum: Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. 2. Captar las semejanzas y diferencias entre las concepciones pedagógicas esenciales de la motricidad y saber aplicarlas en el diseño de situaciones de aprendizaje. 3. Identificar y aplicar los elementos básicos de organización y desarrollo de una sesión de educación física. 4. Identificar sistemas y criterios de evaluación en educación física. 5. Mostrar conocimiento de los elementos básicos de aportación del área de educación física en el PCC. 6. Redactar un programa anual de actividades físicas integrado dentro del PCC. 7. Comprender la importancia de ser las responsables de la educación física de un centro escolar.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Primària [2500798]
Pla d'estudis: Grau en Educació Primària [896]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 85.0 KB

Anglès
5 p, 84.5 KB

Castellà
5 p, 82.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir