Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160000
Didàctica de les ciències experimentals [102089]
Marba Tallada, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Teaching Experimental Sciences
Títol variant: Didáctica de las ciencias experimentales
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. A l'assignatura es fa èmfasi en les idees científiques que cal treballar amb l'alumnat de primària (el que anomenarem continguts de la ciència escolar), i en la manera de plantejar el procés d'ensenyament-aprenentatge com una activitat que integra la indagació, la modelització i la comunicació. Els objectius de l'assignatura són: 1) Identificar i discutir els continguts de ciència escolar bàsics - idees clau- que es treballen a l'Educació primària. 2) Aprofundir en la perspectiva del procés d' ensenyament i aprenentatge de la ciència escolar com una activitat que integra la indagació, la modelització i la comunicació (fer, pensar i parlar) 3) Conèixer, proposar i avaluar activitats per afavorir el desenvolupament de la competència científica a primària.
Resum: This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. This module puts an emphasis on the scientific ideas that should be discussed with primary school students (what we call "content knowledge of school science"). This module also looks at pedagogical approaches that promote an understanding of science as an activity that integrates inquiry, modelling and communication. The objectives of the module are: 1) To identify and discuss basic content knowledge of school science - key ideas - that are studied in primary education. 2) To embed pedagogical approaches that promote an understanding of school science as an activity that integrates inquiry, modelling and communication (doing, thinking and talking). 3) To become familiar with, design and evaluate teaching activities that promote students' development of scientific competencies in primary school.
Resum: El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. En la asignatura se hace énfasis en las ideas científicas que se tienen que trabajar con el alumnado de primaria (lo que llamaremos contenidos de la ciencia escolar), y en la manera de plantear el proceso de enseñanza-aprendizaje como una actividad que integra la indagación, la modelización y la comunicación. Los objetivos de la asignatura son: 1) Identificar y discutir los contenidos de ciencia escolar básicos -ideas clave- que se trabajan en la educación primaria. 2) Profundizar en la perspectiva del proceso de enseñanza y aprendizaje de la ciencia escolar como una actividad que integra la indagación, la modelización y la comunicación (hacer, pensar y hablar). 3) Conocer, proponer y evaluar actividades para favorecer el desarrollo de la competencia científica en primaria.
Llengua: Català



Català
6 p, 87.1 KB

Anglès
6 p, 88.1 KB

Castellà
6 p, 87.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir