Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160031
Estratègies d'Aprenentatge [102598]
Monereo Font, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Psicologia [954]
Titulació: Psicologia [2502443]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la menció sobre anàlisi i intervenció psicoeducativa i està pensada per la formació d'un/a professional en aquest àmbit. Davant dels reptes que te l'educació en el Segle XXI (quantitat, caducitat i credibilitat de la informació; flexibilitat comunicativa, autonomia d'aprenentatge, treball en equip, etc. ) és indispensable que els alumnes desenvolupin estratègies d'aprenentatge que els permetin prendre decisions ajustades a cada context per tal d'afrontar i aprendre de manera permanent. 1- Comprendre el concepte d'estratègia d'aprenentatge i d'afrontament davant d'incidents crítics i la seva incidència determinant en la pràctica educativa. 2- Analitzar les principals estratègies que poden afavorir l'aprenentatge de continguts específics dins les diferents àrees curriculars així com la resolució d'incidents i conflictes dins l'aula. 3- Conèixer els principals mètodes d'ensenyament estratègic i d'afrontament davant d'incidents crítics a l'aula. 4- Aplicar els coneixements adquirits en l'elaboració i aplicació d'una Guia docent (GD) i una Unitat Didàctica (UD) centrades en les Estratègies d'Aprenentatge, o d'una Pauta per l'anàlisi d'Incidents Crítics (PANIC).
Llengua: Català



Català
6 p, 88.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir