Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160088
Intervenció i Consultoria de Processos [102590]
Gonzalez Diaz, Maria Inmaculada
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Intervención y Consultoría de Procesos
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Psicologia [954]
Titulació: Psicologia [2502443]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la Menció de Psicologia del Treball i de les Organitzacions, adreçada a proporcionar a l'alumnat una formació d'especialització a l'àmbit de la Psicologia del treball i del factor humà a les organitzacions. Es tracta d'una assignatura optativa que té com a finalitat proporcionar a l'estudiant models teòrics, formes d'intervenció i eines per al desenvolupament professional a l'àmbit de la consultoria del desenvolupament Organitzatiu i dels RRHH. Els objectius formatius específics de l'assignatura són: Objectiu 1. Bases conceptuals Conèixer el procés del servei d'intervenció i consultoria en l'àmbit de les organitzacions i el factor humà. Conèixer les eines i mètodes que s'utilitzen de manera més habitual en aquest àmbit. Comparar diferents models de consultoria de RRHH i les seves implicacions conceptuals i metodològiques per a la intervenció a les Organitzacions. Objectiu 2. Coneixement casos pràctics Analitzar casos reals de consultoria a l'àmbit de les Organitzacions. Objectiu 3. Cas real d'intervenció Portar a terme un procés real de consultoria a l'àmbit de les Organitzacions.
Resum: Esta asignatura forma parte de la Mención de Psicología del Trabajo y de las Organizaciones, dirigida a proporcionar al alumnado una formación de especialización en el ámbito de la Psicología del trabajo y del factor humano en las organizaciones. Se trata de una asignatura optativa que tiene como finalidad proporcionar al estudiante modelos teóricos, formas de intervención y herramientas para el desarrollo profesional en el ámbito de la consultoría del desarrollo Organizativo y de los RRHH. Los objetivos formativos específicos de la asignatura son: Objetivo 1. Bases conceptuales Conocer el proceso del servicio de intervención y consultoría en el ámbito de las organizaciones y el factor humano. Conocer las herramientas y métodos que se utilizan de manera más habitual en este ámbito. Comparar diferentes modelos de consultoría de RRHH y sus implicaciones conceptuales y metodológicas para la intervención en las Organizaciones. Objetivo 2. Conocimiento casos prácticos Analizar casos reales de consultoría en el ámbito de las Organizaciones. Objetivo 3. Caso real de intervención Llevar a cabo un proceso real de consultoría en el ámbito de las Organizaciones.
Llengua: Català



Català
4 p, 77.2 KB

Castellà
4 p, 80.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir