Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160403
Sociologia de la comunicació [101137]
Cardús Ros, Salvador
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Sociologia [819]
Titulació: Sociologia [2500262]
Resum: El curs de Sociologia de la Comunicació combina objectius diferents. En el pla teòric, es proposa introduir l'estudiant a les principals teories de la comunicació, estudiar el paper i la lògica social dels principals mitjans de comunicació de massa i analitzar breument l'espai català de comunicació. Però també, en el pla aplicat, s'aprendrà a fer -i es farà- un Pla de Comunicació d'una institució real. Es tracta, doncs, d'un trajecte que va del més general al més concret, tenint en compte que es trata d'un curs dins del Grau de Sociologia i que no pot anar més enllà de tenir una funció introductòria i generalista. Per això, la introducció a les teories ja s'orienta a la posterior reflexió sobre la importància social dels mass media i tot conflueix en una anàlisi de l'entorn més immediat, posant un èmfasi particular al paper de la premsa, la televisió i les xarxes socials.
Llengua: Català



Català
6 p, 87.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-08, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir