Sociologia de la comunicació [101137]
Cardús i Ros, Salvador 1954-
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia

Fecha: 2016-17
Resumen: El curs de Sociologia de la Comunicació combina objectius diferents. En el pla teòric, es proposa introduir l'estudiant a les principals teories de la comunicació, estudiar el paper i la lògica social dels principals mitjans de comunicació de massa i analitzar breument l'espai català de comunicació. Però també, en el pla aplicat, s'aprendrà a fer -i es farà- un Pla de Comunicació d'una institució real. Es tracta, doncs, d'un trajecte que va del més general al més concret, tenint en compte que es trata d'un curs dins del Grau de Sociologia i que no pot anar més enllà de tenir una funció introductòria i generalista. Per això, la introducció a les teories ja s'orienta a la posterior reflexió sobre la importància social dels mass media i tot conflueix en una anàlisi de l'entorn més immediat, posant un èmfasi particular al paper de la premsa, la televisió i les xarxes socials.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Sociologia [2500262]
Plan de estudios: Grau en Sociologia [819]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
6 p, 87.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-08, última modificación el 2023-01-29



   Favorit i Compartir