Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160460
Noves tendències de management
Vidal Bella, Josep
Caba Alsina, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2016
Descripció: 87 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: Amb aquest treball el meu objectiu ha estat identificar, documentar i estudiar sis tendències de management prioritàries a escala global que ajuden a les empreses a guanyar competitivitat en un context socioeconòmic tan complex com l’actual. Les tendències analitzades han estat l’agilitat, el talent, el lideratge, el compromís dels empleats, els nous clients i la gestió de dades. Per fer-ho, he estructurat el treball en tres parts. El primer lloc, he dedicat un apartat, el punt 1, a definir el concepte de management, sobretot per aprofundir en el coneixement de les funcions que engloba, els seus orígens i gurus principals. En segon lloc, del punt 2 al 7, hi ha el desenvolupament teòric de cadascuna de les tendències. A partir de la informació que he trobat, i basant-me en dades de recents estudis elaborats per diverses universitats i empreses, he explicat el que he considerat més rellevant de cada una de les tendències. En l’agilitat detallo les pràctiques que doten de més agilitat les empreses i quan cal reinventar-se; en el talent explico com es capta, es reté i es desenvolupa; en el lideratge analitzo les competències més importants que han de tenir els líders, com es desenvolupa i el rol que té en la gestió de la complexitat; en el compromís dels empleats explico com mesurar el compromís que tenen els treballadors amb l’empresa per la qual treballen i com es pot augmentar; en els nous clients faig referència a les noves demandes i comportaments dels consumidors, i de la importància del servei al client, i finalment sobre la gestió de dades explico com les noves tecnologies ajuden a processar la informació i a millorar la presa de decisions empresarials. En últim lloc, en el punt 8, hi ha les conclusions que he extret després d’haver realitzat aquest treball. Per cada una de les tendències explico el valor afegit que aporten per augmentar la productivitat i competitivitat de les empreses, així com els reptes que plantegen pel futur més immediat. Així mateix, constato que totes les tendències mantenen una relació i, en conseqüència, només les organitzacions que les implementen amb sintonia poden aconseguir optimitzar el valor de cada una.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text



Pòster
1 p, 2.6 MB

TFG
87 p, 3.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat d’Economia i Empresa. TFG

 Registre creat el 2016-07-12, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir