Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160601
Situación de la cultura del juego de PC y online en Japón
Alabau Gragera, Eva
Figliulo, Roberto, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Situació de la cultura del joc de PC i online al Japó
Títol variant: Situation of the PC game and online culture in Japan
Data: 2016
Pla d'estudis: Estudis d'Àsia Oriental [842]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: Se trata de un análisis de la desbancada situación actual del sector de los juegos de ordenador y en línea en Japón, así como la causa por la cual ha acabado siendo así. Primero expongo el estado occidental para poder compararlo después con las empresas más presentes en ambos bandos. Comento también los problemas que surgen de la no-localización de videojuegos de ordenador en línea, y los que encabezan los ránquines de éxito actualmente. La percepción actual y el estado en el que se encuentra, así como los pequeños bloques de crecimiento que puede tener gracias a compañías que apuestan con innovación por este sector, están también explicados juntamente con el futuro que se puede esperar próximamente, sobre todo de ciertas compañías destacables y de los creadores indie. Como comentario añado una breve situación del panorama en China y Corea del Sur.
Resum: Es tracta d'un anàlisi de la desbancada situació actual del sector dels jocs d'ordinador i en línia al Japó, així com la causa per la qual ha acabant sent així. Primer exposo l'estat occidental per a poder comparar-lo després amb les empreses més presents a ambdós bàndols. Comento també els problemes que sorgeixen de la no-localització de videojocs d'ordinador en línia, i els que encapçalen els rànkings d'èxit actualment. La percepció actual i l'estat en que es trova, així com els petits blocs de creixement que pot tenir gràcies a companyies que aposten amb innovació per aquest sector, están també explicats juntament amb el futur que es pot esperar pròximament, sobretot de certes companyies destacables i dels creadors indie. Com a comentari afegeixo una breu situació del panorama a la Xina i Corea del Sud.
Resum: This project is an analysis of the unseated current situation of computer and online games' sector in Japan, as well as the cause by which it has thus ended. I explain firstly the occidental state so I can compare it later with the most present businesses on both sides. I also commentate on the issues that appear from the no-localization of online computer games, and the ones that lead the rankings nowadays. The present conception and the state that it is found, as well as the little growth blocks that it can achieve thanks to companies that bet for innovation in this sector, are also explained together with the future that can soon be expected, especially from certain notable companies and the indie creators. I include as a comment a brief situation of the outlook in China and South Korea.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Juegos de ordenador ; Juegos online ; En línea ; Videojuegos ; Móvil ; Japón ; Actualidad ; Jocs d'ordinador ; Jocs online ; En línia ; MMORPG ; MMO ; Videojocs ; Videoconsola ; Mòbil ; Japó ; Actualitat ; Computer games ; Online games ; Online ; Videogames ; Game console ; Mobile ; Japan ; Now



47 p, 2.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-07-14, darrera modificació el 2016-09-19



   Favorit i Compartir