Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160627
Aproximación a los estudios de la lengua japonesa : métodos de aprendizaje de kanji japoneses de nivel intermedio
Català Perelló, Marina
Shiraishi, Minoru, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Aproximació als estudis de la llengua japonesa : mètodes d'aprenentatge de kanji japonesos de nivell intermedi
Títol variant: Approaches to the study of the Japanese language : a critical analysis of the teaching methods for intermediate Japanese kanji
Data: 2016
Pla d'estudis: Estudis d'Àsia Oriental [842]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: Para los alumnos de japonés, llega un punto en el que deben superar unos niveles de aprendizaje en todos los ámbitos de la lengua japonesa. Los kanji forman una parte importante del aprendizaje del idioma pero la búsqueda de materiales adecuados a su nivel y a sus necesidades puede ser difícil. Con este estudio, los alumnos castellanohablantes de kanji japoneses de nivel intermedio pueden encontrar un punto de vista de usuario tal y como tendrían ellos mismos a la hora de la búsqueda de materiales, ya que se hace una adecuación y aproximación de los recursos más apropiados para los alumnos que buscan materiales escritos en castellano y que sean correspondientes a un nivel intermedio de los kanji japoneses.
Resum: Per als alumnes de japonès, arriba un punt en el qual han de superar uns nivells d'aprenentatge a tots els àmbits de la llengua japonesa. Els kanji formen una part important de l'aprenentatge de l'idioma però la recerca de materials adients al seu nivell i a les seves necessitats pot ser difícil. Amb aquest estudi, els alumnes castellanoparlant de kanji japonesos de nivell intermedi poden trobar un punt de vista d'usuari així i com tindrien ells mateixos a l'hora de la recerca de materials, ja que en aquest treball es fa una adequació i aproximació dels materials més adients per als alumnes que busquen recursos escrits en castellà i que siguin corresponents a un nivell intermedi dels kanji japonesos.
Resum: There comes a point in learning when those who study Japanese want to overcome the knowledge of the language at all levels. Kanji are an important part of the Japanese language, but finding resources that are appropriate to their own level and needs can be difficult. In this essay, Spanish speakers studying intermediate Japanese kanji could find a help in the task of looking for materials that could be suitable for them, as well as having the point of view from another student just like them thanks to the approach in the searching of the supplies for Spanish speaker intermediate kanji students.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Métodos de aprendizaje ; Japonés ; Intermedio ; Estudio ; Autoaprendizaje ; Mètodes d'aprenentatge ; Japonès ; Kanji ; Intermedi ; Estudi ; Autoaprenentatge ; Learning methods ; Japanese ; Intermediate ; Study ; Self-learning



27 p, 823.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-07-14, darrera modificació el 2016-09-28



   Favorit i Compartir