Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160658
La enseñanza de la expresión oral en la clase de ELE
García Segura, Laura
Ríos Mestre, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Ensenyament de l'expressió oral a la classe de ELE
Títol variant: Teaching oral expression in the ELE class
Data: 2016
Pla d'estudis: Traducció i Interpretació [1202]
Titulació: Traducció i Interpretació [2500249]
Resum: El presente trabajo tiene como objetivos analizar diversos manuales para comprobar si siguen la pauta del Marco Común Europeo, averiguar cuáles son los problemas principales de los alumnos a la hora de expresarse en español y dar solución a estos problemas. Para ello, se han resumido brevemente los métodos y enfoques más significativos en la enseñanza de idiomas y se han analizado tres manuales en dos niveles distintos. En este análisis se han estudiado detenidamente todas las actividades que pertenecen al ámbito de la expresión oral y se han comparado con los requisitos del Marco Común Europeo. Para averiguar los principales problemas de los alumnos, se ha pasado una encuesta, tanto a estudiantes como a profesores, gracias a la cual se ha podido crear, posteriormente, la propuesta didáctica para poder solucionar dichos problemas.
Resum: Aquest treball té com a objectiu analitzar diversos manuals per a comprovar si segueixen la pauta del Marco Común Europeo, esbrinar quins son els problemes principals dels alumnes a la hora d'expressar-se en espanyol i donar solució a aquests problemes. Per poder fer-ho, s'han resumit breument els mètodes i enfocaments més significatius de l'ensenyament d'idiomes i s'han analitzat tres manuals en dos nivells diferents. En aquest anàlisis s'han estudiat detingudament totes les activitats que pertanyen a l'àmbit de l'expressió oral i s'han comparat amb els requisits del Marco Común Europeo. Per esbrinar els principals problemes dels alumnes, s'ha passat una enquesta, tant a estudiants com a professors, gràcies als quals s'ha pogut crear, posteriorment, la proposta didàctica per poder solucionar aquests problemes.
Resum: The purpose of this assignment is to investigate and analyze different manuals to see if they follow the patterns of the Common European Framework of Reference for Languages and figure out what the main problems of students are when talking in Spanish and find a solution. So as to do so, a little summary has been made about the most significant methods for language teaching, and three manuals have been analyzed. In this analysis all the activities related to the oral expression have been studied and compared to the requisites of the Common European Framework of Reference for Languages. In order to find out the main problem of students, a survey has been passed to both students and teachers and then a didactical proposal has been created to solve all these difficulties.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Expresión oral ; Unidad didáctica ; Enseñanza español ; ELE ; Expressió oral ; Unitat didàctica ; Ensenyament espanyol ; Oral expression ; Didactic unit ; Teaching spanish



71 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-07-14, darrera modificació el 2016-10-04



   Favorit i Compartir