Google Scholar: cites
Atribuir un significado a la matemática a través de la visualización
Figueiras Ocaña, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Deulofeu Piquet, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Títol variant: Assigning meaning to mathematics trhough visualization
Data: 2005
Resum: En el artículo se analiza la utilización de diagramas visuales en la resolución de problemas y su efecto sobre el significado que se atribuye a la matemática. En el trabajo se presta atención a la interacción de tres perspectivas -sociológica, cultural y cognitiva-, desde las cuales se han desarrollado investigaciones diversas sobre visualización.
Resum: Some important aspects on the use of visualization during problem solving processes and its effect on giving signifi cance to mathematics are analized in this paper. The research presented here highlights the interaction among three different backgrounds supporting actual investigations on visualization: sociological, cultural and cognitive.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Visualització ; Concepcions ; Creences ; Resolució de problemes ; Visualización ; Concepciones ; Creencias ; Resolución de problemas ; Visualization ; Conceptions ; Beliefs ; Problem solving
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 23 n. 2 (2005) p. 217-226, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/22019
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v23-n2-figueiras-deulofeu
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3843


10 p, 148.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2007-03-05, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir