Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160745
Avaluació de centres i professors [101660]
Gairín Sallán, Joaquín
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Evaluation of Centres and Teachers
Títol variant: Evaluación de centros y profesores
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Pedagogia [1211]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: Es tracta d'una assignatura de quart curs, que pretén completar la formació dels professionals per actuar en dos grans àmbits de forma complementaria: formació en les organitzacions i direcció i gestió de institucions educatives. En aquest sentit respon als objectius general del Perfil del Grau de Pedagogia, com són: avaluar institucions, promoure el desenvolupament organització, gestionar el recursos i el personal, realitzar planificacions estratègiques, elaborar i desenvolupar activitats formatives Parteix de fonaments educatius que es treballen als curs anteriors, i té com referències prèvies el mòduls de continguts relatius a Educació i Contextos Educatius, l'Organització i els grups, Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes, , Coordinació i gestió d'institucions educatives, Desenvolupament i innovació curricular, Desenvolupament organitzacional d'institucions educatives. Igualment hi ha que considerar que aquesta matèria es complementaria de dues optatives, també de quart, com són: Models internacionals de qualitat i Supervisió i inspecció educativa. Aquesta assignatura forma part del curriculum de la menció de "Gestió de la formació i d'Institucions educatives". El seus objectius son: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb l'avaluació d'institucions i professors. 2. Analitzar models d'avaluació de institucions i professors. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés d'avaluació 4. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (avaluació d'institucions i avaluació de professors).
Resum: It is a 4th year subject that intends to complete the training of professionals to act in two big fields in a complementary way: training in organizations and directing and leading educational institutions. For that matter, it answers the general objectives established in the profile of Pedagogy Bachelor's Degree, which are: assessing institutions, fostering development in organizations, managing resources and staff, applying strategic plans, designing and developing training activities. It draws from the educational basis studied in previous years, and it has as references contents related to Education and Educational Contexts, The Organization and Groups, Design, Monitoring and Evaluation of Plans and Programs, Directing and Leading Educational Institutions, Organizational Development of Educational Institutions, Educational Innovation. Likewise, it is important to consider that this subject will be complemented with two other optional courses, which are: International Quality Models and Educational Supervision and Inspection. Its general objectives are: 1. Thinking about concepts related to assessment of institutions and teachers. 2. Analyzing models of evaluation of institutions and teachers. 3. Identifying elements and parts that intervene in the assessment process. 4. Designing processes of differential evaluation (assessment of institutions and assessment of teachers).
Resum: Se trata de una asignatura de cuarto curso, que pretende completar la formación de los profesionales para actuar en dos grandes ámbitos de forma complementaria: formación en las organizaciones y dirección y gestión de instituciones educativas. En este sentido responde a los objetivos generales del Perfil del Grado de Pedagogía, como son: evaluar instituciones, promover el desarrollo en la organización, gestionar los recursos y el personal, realizar planificaciones estratégicas, elaborar y desarrollar actividades formativas. Parte de fundamentos educativos que se trabajan en los cursos anteriores, y tiene como referencias previas los módulos de contenido relativos a Educación y Contextos Educativos, la Organización y los grupos, Diseño, seguimiento y evaluación de planes y programas, Coordinación y gestión de instituciones educativas, Desarrollo e innovación curricular, Desarrollo organizacional de instituciones educativas. Igualmente, hay que considerar que esta materia se complementaría con dos optativas, también de cuarto, como son: Modelos internacionales de calidad y Supervisión e inspección educativa. Sus objetivos generales son: 1. Reflexionar en torno a los conceptos relacionados con la evaluación de instituciones y profesores. 2. Analizar modelos de evaluación de instituciones y profesores. 3. Identificar los elementos o componentes que intervienen en el proceso de evaluación. 4. Diseñar procesos de evaluación diferencial (evaluación de instituciones y evaluación de profesores).
Llengua: Català



Català
7 p, 88.4 KB

Anglès
7 p, 88.7 KB

Castellà
7 p, 88.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-10-19



   Favorit i Compartir