Fecha: |
2016-17 |
Resumen: |
L'assignatura forma part del bloc formatiu Investigació en Comunicació, juntamente amb Investigació de mercats i del consumidor. Objetius formatius de l'assignatura: - Estudiar els mètodes i tècniques quantitatives i qualitatives d'investigació en comunicació i publicitat. - Explicar les estratègies més adequades per a la planificació i el disseny de la recerca en comunicació i publicitat. - Obtenir el coneixement bàsic que permeti a l'estudiant dissenyar i desenvolupar un projecte de recerca amb rigor científic en l'àmbit de la comunicació i la publicitat. - Conèixer les tècniques d'exposició oral que ajuden a millorar la presentació i defensa pública de les recerques. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Publicitat i Relacions Públiques [2501935] |
Plan de estudios: |
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972] |
Documento: |
Objecte d'aprenentatge |