Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160805
Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582]
Oliver del Olmo, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Professional and Academic Uses of English
Títol variant: Usos Profesionales y Académicos de la lengua inglesa
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. 3. Sigui capaç d'autoavaluar el nivell de coneixement de la llengua anglesa i pugui establir un pla de millora per obtenir resultats encaminats a l'excel. lència de la competència comunicativa. 4. Pugui a més a més d'autoavaluar-se, avaluar entre iguals produccions escrites i orals en anglès de forma raonada i coherent (amb una fluïdesa equivalent al nivell B2 del MERC) i perteneixents a diferents registres de la llengua i tipologies textuals. 5. Treballi en equip i individualment de forma eficient tant en activitats de caràcter teòric com pràctic, buscant els recursos i les estratègies més adequades segons la situació en particular. 6. Sàpiga utilitzar les plataformes virtuals com eines de comunicació i gestió de les activitats dirigides i supervisades. I a més a més, utilitzi les TIC en el disseny, desenvolupament i autoavaluació de les activitats d'autoaprenentatge de la llengua anglesa (emprant els recursos i estris de consulta més avançats) 7. Demostri eficacia comunicativa en situacions de interacció multilingüe i en contextos internacionals tant a nivell oral com escrit. 1 8. Pugui comprendre i analitzar críticament, des d'un registre formal de la llengua anglesa, discursos professionals i acadèmics en anglès. 9. Apliqui el marc teòric sobre la pràctica comunicativa eficaç tant a nivell escrit com oral, i des d'una perspectiva contrastiva multilingüe. 10. Demostrar habilitats lingüístiques i comunicatives en llengua anglesa amb un nivell equivalent o superior al B2 del MERC. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. -to be familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. -to work efficiently both individually and in groups and deal with theory and practice equally (searching the best strategies and available resources) -to use virtual tools and ICTs in the design, development and self-assessment activities. -to show communicative proficiency in English in international and multilingual settings (oral and written) -to critically analyze professional and academic discourses (formal register of the English language) -to apply the theoretical framework into the communicative practice (oral and written) from a contrastive and multilingual approach. -to show linguistic and communicative skills in English equivalent or superior to a B2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
Resum: The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. -to be familiar with self-assessment and peer-assessment and be able to work with language registers and textual typologies. -to work efficiently both individually and in groups and deal with theory and practice equally (searching the best strategies and available resources) -to use virtual tools and ICTs in the design, development and self-assessment activities. -to show communicative proficiency in English in international and multilingual settings (oral and written) -to critically analyze professional and academic discourses (formal register of the English language) -to apply the theoretical framework into the communicative practice (oral and written) from a contrastive and multilingual approach. -to show linguistic and communicative skills in English equivalent or superior to a B2 level of the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR).
Resum: El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. -Estar familiarizado con la auto-evaluación (self-assessment) y evaluación por pares (peer-assessment) y trabajar con distintos registros de la lengua y tipologias textuales. -Trabajar de forma eficiente tanto a nivel individual como en grupos y dominar la teoría y la práctica (buscando las mejores estrategias y recursos disponibles) - Saber utilizar herramientas virtuales y TICs en el diseño, desarrollo y auto-evaluación de actividades. - Demostrar un nivel comunicativo de proficiency in English en contextos internacionales y multilingües (a nivel oral y escrito) - Analizar de forma crítica discursos profesionales y académicos (registro formal de la lengua inglesa) - Aplicar el marco teórico ala práctica comunicativa (oral y escrita) desde un enfoque contrastivo y multilingüe. - Demostrar habilidades lingüísticas y comunicativas en inglés equivalentes o superiorres al nivel B2 del CEFR.
Llengua: Català



Català
5 p, 80.7 KB

Anglès
4 p, 76.7 KB

Castellà
4 p, 78.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir