Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/160901
Màrqueting [102138]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Marketing
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Comptabilitat i Finances [947] ; Empresa i Tecnologia [948]
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232] ; Comptabilitat i Finances [2501231]
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis tant de Comptabilitat i Finances com d'Empresa i Tecnologia perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Es tracta d'una assignatura obligatòria que es cursa quan l'estudiant ja ha adquirit una formació base d'empresa. L'assignatura proporciona a l'alumne una formació integral en l'àmbit del màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Una formació en gestió comercial és imprescindible per a una correcta inserción laboral dels graduats. En qualsevol situació l'estudiant haurà de tenir una visión àmplia de la gestió empresarial per a poder portar a terme correctamente la seva feina i poder crèixer dins de l'estructura de l'organizació. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general. 2. Adquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per prendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting. 3. Identificar els diferents agents que participen a l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells. 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especificitats dins de les organitzacions.
Resum: Marketing is a basic component of both the Accounting & Finance and Business & Information Technology degrees because it forms students in basic business management issues, specifically in basic marketing management issues. Adequate marketing management training is central to any student's employability in all kinds of companies and organizations. Sutdents should have developed a wide understanding of business management in order to perform their prospective jobs correctly, and in order to grow within the organizational structure. Marketing is a compulsory course that builds on previously acquired business management basic knowledge. This course provides the student with a comprehensive marketing training, developing basic knowledge and competencies required in this business area. Objectives are: 1. Develop an understanding of business marketing issues in a general context 2. Develop the capability for marketing analysis as well as the skills required to make marketing decisions, specially those related to the generation of marketing plans 3. Identify the different factors taking part in the marketing activities and understand the relations between/amongst them 4. Develop a global understanding of the marketing function and its own specificities within the organization 1.
Resum: La asignatura de Marketing representa una materia básica dentro de los estudios tanto de Empresa y Tecnología cómo de Contabilidad y Finanzas porque forma al alumno en aspectos fundamentales de la gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. Una formación en gestión comercial es imprescindible para una correcta inserción laboral de los graduados. En cualquier situación el estudiante deberá disponer de una visión amplia de la gestión empresarial para poder llevar a cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. La asignatura, de carácter obligatorio, se cursa cuando el estudiante ya ha adquirido conocimientos básicos de empresa. Esta asignatura proporciona al estudiante una formación integral en marketing, desarrollando los conocimientos básicos y las competencias propias de esta área empresarial. Los objetivos son: 1. Comprender la problemática comercial de la empresa dentro de un contexto general 2. Adquirir la capacidad de análisis comercial y las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración del plan de marketing 3. Identificar los diferentes agentes que participan en la actividad comercial de cualquier organización, examinando las relaciones existentes entre los mismos. 4. Desarrollar una visión integral de la función comercial y de su especificidad dentro de una organización 1.
Llengua: Català



Català
4 p, 76.4 KB

Anglès
4 p, 75.2 KB

Castellà
4 p, 75.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir