Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161010
Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088]
Lopez Simo, Victor
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Laboratory and Virtuality in Primary Education
Títol variant: Laboratorio y virtualidad en educación primaria
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: L'assignatura "Laboratori i Virtualitat" té com a objectius d'aprenentatge que es estudiants participants, al final del curs, siguin capaços de: 1. Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. ). 2. Comprendre les característiques del treball experimental dins l'Educació Primària i la forma com aquest es pot recolzar amb diferents TIC. 3. Incorporar les TIC en l'activitat científica escolar, integrant-les de forma transversal en la planificació docent. 4. Identificar els aspectes didàctics positius i negatius de cada TIC. 5. Aportar reflexions entorn als canvis didàctics que suposa introduir les TIC a l'Educació Primària. 6. Adquirir criteris per seleccionar, utilitzar i dissenyar entorns virtuals afavoridors de l'educació científica i de les seves habilitats (exploració, observació, classificació, predicció, control de variables, etc. ).
Resum: The course "Laboratori i Virtualitat" aims that participants, at the end of the course, will be able to: 1. Know and know how to use the different existing ICT for science teaching and learning (virtual tools, digital devices, mobile technology, etc. ). 2. Understand the characteristics of the experimental work in primary education and how this can be supported by various ICT. 3. Incorporate ICT in science education, integrating them across all the educational planning. 4. Identify positive and negative aspects of each teaching ICT. 5. Provide reflections on the educational changes that implies introducing ICT in school. 6. Acquire criteria for selecting, using and designing virtual environments that foster scientific skills (exploration, observation, classification, prediction, variables control, etc. ).
Resum: La asignatura "Laboratori i Virtualitat" tiene como objetivos de aprendizaje que los estudiantes particpantes, al final del curso, sean capaces de: 1. Conocer y manejar las TIC para la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que existen en la actualidad (herramientas virtuales, aparatos digitales, tecnología móvil, etc. ). 2. Comprender las características del trabajo experimental en la Educación Primaria y la forma como este se puede apoyar con diferentes TIC. 3. Incorporar las TIC en la actividad científica escolar, integrándolas de forma transversal en la planificación docente. 4. Identificar los aspectos didácticos positivos y negativos de cada TIC. 5. Aportar reflexiones en torno a los cambios didácticos que supone introducir las TIC en la Educación Primaria. 6. Adquirir criterios para seleccionar, utilizar y diseñar entornos virtuales favorecedores de la educación científica y de sus habilidades (exploración, observación, clasificación, predicción, control de variables, etc. ).
Llengua: Català



Català
4 p, 77.5 KB

Anglès
4 p, 76.7 KB

Castellà
4 p, 78.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir