Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161028
Aspectes instrumentals de les llengües [102015]
Comellas García, Salvador
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Instrumental Aspects of Languages
Títol variant: Aspectos instrumentales de las lenguas
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació Infantil [847]
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Resum: L'assignatura, impartida per professorat dels departaments de Filologia Catalana i Filologia Espanyola, està orientada a consolidar i aprofundir els coneixements lingüístics dels estudiants del grau de Mestre d'Eucació Infantil. El programa que presenta es complementa amb els continguts de llengua treballats a primer curs i amb els de les assignatures de didàctica de la llengua i de la literatura que els estudiants cursaran posteriorment. Objectius formatius: 1. Reconèixer, analitzar i saber produir els discursos orals i escrits propis de l'àmbit professional del professorat d'Educació Infantil. 2. Consolidar els coneixements lingüístics implicats en l'ús de la llengua i incrementar la capacitat de reflexió lingüística de l'estudiant. 3. Conèixer i analitzar els contextos educatius multilingües. 4. Analitzar el conte literari com a gènere i com a base de les possibilitats expressives de la llengua. 5. Facilitar recursos per a l'autoaprenentatge lingüístic.
Resum: The subject, with professors from Catalan and Hispanic Departments, is oriented to consolidate and take a close look at the linguistic knowledge. The program is complemented with language contents of other subjects that the student did in the first course and with the subject "Didactics of language and literature" that the students will do after this one. Formative Objectives: 1. Recognize, analyze and know how to produce oral and written discourse belonging to the professional teachers in Early Childhood Education. 2. Reinforce language skills involved in language use and increase the ability to reflect linguistic studies. 3. Know and analyze multilingual educational contexts. 4. Analyze the story as a literary genre and as a basis for the expressive possibilities of language. Provide resources for self-study language.
Resum: La asignatura, impartida por profesorado de los departamentos de Filología Catalana y Filología Española, está orientada a consolidar y profundizar los conocimientos lingüísticos de los estudiantes del grado de Maestro de Educación Infantil. El programa que presenta se complementa con los contenidos de lengua trabajados a primer curso y con los de las asignaturas de didáctica de la lengua y de la literatura que los estudiantes cursarán posteriormente. Los objetivos formativos son: 1. Reconocer, analizar y saber producir los discursos orales y escritos propios del ámbito profesional del profesorado de Educación Infantil. 2. Consolidar los conocimientos lingüísticos implicados en el uso de la lengua e incrementar la capacidad de reflexión lingüística del estudiante. 3. Conocer y analizar los contextos educativos multilingües. 4. Analizar el cuento literario como género y como base de las posibilidades expresivas de la lengua. 5. Facilitar recursos para el auto aprendizaje lingüístico.
Llengua: Català



Català
8 p, 90.4 KB

Anglès
6 p, 82.3 KB

Castellà
7 p, 83.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir