Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161197
Gestió de la Distribució [102356]
Izard Granados, Gabriel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Distribution Management
Títol variant: Gestión de la Distribución
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Administració i Direcció d'Empreses [950]
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses (anglès) [2501572]
Resum: Al acabar el curs l' alumne ha de ser capaç de: •Entendre els principals conceptes i terminologia de gestió de la distribució, •Formular estratègies per a la gestió de la distribució, •Identificar les relacions de intercanvi i millores en les pràctiques comercials i de gestió entre els membres del canal. Al acabar el curs l' alumne ha de saber: •Analitzar situacions de gestió de la distribució i saber prendre decisions sobre el comportament dels que intervenen •Valorar l' importància de les relacions a llarg termini amb els clients i dissenyar sistemes col·laboratius •Relacionar les distintes àrees de l'empresa amb l'enfoc d'orientació a resultats amb la millor utilització del canal de distribució.
Resum: At the end of the course the student should be able to: • Understand the main concepts and terminology distribution management • Formulate strategies for the distribution management • Identify the relationships of exchange and improved business practices and management among the members of channel. At the end of the course the student should know: • Analyze situations of distribution management and learn to make decisions about distributors behavior • Assess the importance of long term relationships with clients and designing collaborative systems • Relate the different areas of the company with the focus on results orientation with the best use of distribution channel.
Resum: Al terminar el curso el alumno debe ser capaz de: • Entender los principales conceptos y terminología de gestión de la distribución, • Formular estrategias para la gestión de la distribución, • Identificar las relaciones de intercambio y mejoras en las prácticas comerciales y de gestión entre los miembros del canal. Al terminar el curso el alumno debe saber: • Analizar situaciones de gestión de la distribución y saber tomar decisiones sobre el comportamiento de los que intervienen • Valorar la importancia de las relaciones a largo plazo con los clientes y diseñar sistemas colaborativos • Relacionar las distintas áreas de la empresa con el enfoque de orientación a resultados con la mejor utilización del canal de distribución.
Llengua: Català



Català
5 p, 80.6 KB

Anglès
5 p, 78.8 KB

Castellà
5 p, 82.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir