Senyals i Sistemes Discrets [102712]
Seco Granados, Gonzalo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Data: |
2016-17 |
Resum: |
El tractament de seqüències de números, també conegudes com senyals discrets, és una tasca present a pràcticament la totalitat de sistemes de transmissió, processament i emmagatzematge d'informació, inclús quan els senyals d'origen poden ser analògics. L'objectiu de l'assignatura és proporcionar a l'alumne els coneixements fonamentals per descriure els senyals discrets i els sistemes que els tracten, tant en el domini temporal com dominis freqüencials o transformats. Els objectius específics són: Comprendre la representació de senyals discrets en el temps, així com les seves propietats. Analitzar els sistemes pel tractament de senyals discrets en el temps, i proposar formes alternatives de descriure'ls. Representar els senyals i els sistemes en dominis transformats: en el domini freqüencial i en el domini z. Dissenyar filtres digitals bàsics. Relacionar els senyals discrets amb el mostreig periòdic de senyals analògics i amb la seva reconstrucció. Aplicar l'entorn de programación Matlab per resoldre problemes de processament de senyals digitals. Caracteritzar senyals discrets aleatories. 1 Caracteritzar senyals discrets aleatories. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [2500898] ; Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [2500895] |
Pla d'estudis: |
Grau en Enginyeria Electrònica de Telecomunicació [957] ; Grau en Enginyeria de Sistemes de Telecomunicació [956] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2023-01-29