Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161417
Educació en el temps lliure de nens i joves [101683]
Valdivia Vizarreta, Paloma
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Free Time Education of Children and Young People
Títol variant: Educación en el tiempo libre de niños y jóvenes
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació social [827]
Titulació: Educació social [2500260]
Resum: a) Conèixer el marc actual de referència de l'educació del lleure. b) Estudiar les influències de la globalització i de les indústries de l'oci pel que fa a les propostes de lleure. c) Estudiar l'evolució històrica i conceptual del temps de lleure. d) Conèixer els àmbits del temps de lleure i les actuacions i intervencions educatives possibles. e) Conèixer i saber aplicar diferents criteris, recursos i metodologies per al disseny i implementació de propostes educatives en el temps de lleure de nens i joves. f) Analitzar les possibilitats del lleure com a eina de prevenció i actuació davant de conductes de risc. g) Experimentar en la pràctica activitats de lleure basades, entre d'altres, en les activitats artístiques, l'activitat física, el joc , l'esport i l'expressió corporal.
Resum: a) Know the current framework of education in leisure. b) Study the influences of globalization and industries of leisure with respect to proposals for leisure. c) Study the historical and conceptual evolution of leisure time. d) Know the fields of leisure and actions and possible educational interventions. e) Know and apply different criteria, resources and methodologies for the design and implementation of educational proposals at the leisure of children and youth. f) Analyze the possibilities of leisure as a tool of prevention and action against risky behavior. g) Experience in practice leisure activities based, among others, in artistic activities, physical activity, game, sport and body expression.
Resum: a. Conocer el marco actual de referencia de la educación en el tiempo libre. b. Estudiar las influencias de la globalización y de las industrias del ocio con respecto a las propuestas de ocio. c. Estudiar la evolución histórica y conceptual del tiempo de ocio. d. Conocer los ámbitos del tiempo libre y las actuaciones e intervenciones educativas posibles. e. Conocer y saber aplicar diferentes criterios, recursos y metodologías para el diseño e implementación de propuestas educativas en el tiempo libre de niños y jóvenes. f. Analizar las posibilidades del ocio como herramienta de prevención y actuación ante conductas de riesgo. g. Experimentar en la práctica actividades de ocio basadas, entre otras, en las actividades artísticas, la actividad física, el juego, el deporte y la expresión corporal.
Llengua: Català



Català
8 p, 96.0 KB

Anglès
8 p, 96.5 KB

Castellà
8 p, 96.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir