Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161424
Idioma V: japonès modern [101566]
Shiraishi Nakane, Minoru
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Language V: Modern Japanese
Títol variant: Idioma V: japonés moderno
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Estudis de l'Àsia Oriental [823]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: 1 2 3 4 5 L'objectiu d'aquesta assignatura és resoldre el problema de no poder posar en l'ús els coneixements adquirits al nivell elemental en comunicacions reals en japonès. 1. L'objectiu principal no és adquirir coneixement gramatical nou, sinó és posar en l'ús real allò que coneixen els alumnes. 2. Cada lliçó consisteix en tres blocs (de Step 1 a Step 3), cadascú dels quals s'organitza de manera que els estudiants desenvolupin la seva habilitat per l'ordre següent: (1) observació; (2) descobriment; (3) 1 Comprensió; (4) Producció. Els alumnes han de tenir present sempre què estudien i què han estudiat a cada bloc.
Resum: 1 2 3 4 5 The objective of this course is to solve the problem of not being able to use knowledge acquired in basic Japanese courses in real conversations in Japanese. 1. The main objective is not acquiring grammatical knowledge, but using for real what the students know. 2. Each lesson is divided into 3 sections (from Step 1 to Step 3), whose organization lets the students to develop their abilities in the following order: (1) observation; (2) discovery; (3) comprehension; (4) production. Students have to take into account what they study and what they studied in every section.
Resum: 1 2 3 4 5 El objetivo de esta asignatura es resolver el problema de no poder poner en el uso los conocimientos adquiridos el nivel elemental en comunicaciones reales en japonés. 1. El objetivo principal no es adquirir conocimiento gramatical nuevo , sino es poner en el uso real lo que conocenlos alumnos. 2. Cada lección consiste en tres bloques ( de Step 1 a Step 3 ) , cada uno de los cuales se organiza de manera que lose studiantes desarrollen su habilidad para el orden siguiente : ( 1) observación ; ( 2 ) descubrimiento ; ( 3 ) comprensión ; ( 4 ) Producción . Los alumnos deben tener presente siempre que estudian y que han estudiado cada bloque. 1.
Llengua: Català



Català
8 p, 95.2 KB

Anglès
8 p, 105.7 KB

Castellà
9 p, 91.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir