Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161530
Educació en entorns virtuals (e-learning) [101629]
Alvarez Canovas, Isabel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Education in Virtual Environments (e-learning)
Títol variant: Educación en entornos virtuales (e-learning)
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Pedagogia [1211]
Titulació: Pedagogia [2500261]
Resum: Aquesta assignatura pretén apropar als/les estudiants als diferents contextos virtuals que tot professional de l'Educació ha de conèixer per tal de poder exercir, amb esperit crític, valoracions i aplicacions finals. Els àmbits d'actuació es centren tant a l'Educació formal com la no-Formal i vénen a complementar la formació inicial. En el marc de la Societat actual del Coneixement, ningú ja qüestiona la formació en entorns virtuals del professionals de l'educació com a complement i facilitador al món laboral. Entre els objectius es troben: - Desenvolupar projectes en diferents institucions educatives i/o formatives - Dissenyar i aplicar programes locals com globals en entorns virtuals d'aprenentatge.
Resum: This subject seeks to make sure students understand and know from diferent virtual world settings that any Educator should know how to implement in their future with critical reflection, serious thinking and final applicability. We are targetting both what is known as formal and no formal education, meaning that we span our audience into a broader context. Nowadays, nobody wonders the need of learning about this particular topic, rather there is an emerging and never-ending demand towards the use of ICT in all its forms for our future professionals. There are main objectives we are aiming to: - To develop projects within different institutions - Design and apply programmes that could be easily applied to global virtual communities.
Resum: Esta asignatura pretende acercar a los estudiantes a los diferentes contextos virtuales que todo profesional de la Educación tiene que conocer para poder ejercer con espíritu crítico, valoraciones y apliaciones finales. Los ámbitos de actuación se centran tanto en la Educación formal como en la no-Formal y vienen a complementar la formación inicial. En el marco de la sociedad del conocimiento, nadie cuestiona la formación en entornos virtuales como complemento indispensable para los profesionales de la Educación y como potenciador en el mundo laboral. Entre los objetivos se encuentran: - Desarrollar proyectos en diferentes instituciones educativas y/o formativas - Diseñar y aplicar programas locales como globales en los entornos virtuales de aprendizaje.
Llengua: Català



Català
3 p, 71.8 KB

Anglès
3 p, 70.9 KB

Castellà
3 p, 71.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir