Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161572
Economia i gestió d'empresa [101903]
García Cestona, Miguel Ángel
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències

Títol variant: Economía y gestión de empresa
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Ciències Biomèdiques [832]
Titulació: Ciències Biomèdiques [2501230]
Resum: L'objectiu principal d'aquesta assignatura és familiaritzar als estudiants de Ciències Biomèdiques amb les eines de l'anàlisi econòmica i el món de l'empresa, context on els futurs graduats desenvoluparan la seva vida professional. ¿Què determina l'existència de les empreses?, ¿com s'organitzen i proporcionen incentius?, ¿com es comporta una empresa monopolista? ¿i una empresa en situació de competència perfecta? ¿Què significa la creació de valor o com es pot escollir entre diferents projectes empresarials o fonts de finançament? La creació de valor, com a objectiu socialment desitjable de les empreses, és l'element vertebrador del curs. Així els primers temes emfatitzen el paper de les transaccions com a via principal de creació de valor i es dediquen a definir aquest concepte i relacionar-lo amb altres objectius que habitualment s'han assignat dintre de la literatura a les empreses, com ara els seus beneficis. Posteriorment, és considera la creació de valor i la seva gestió en las diferents activitats de les empreses, en particular en el àmbit de la producció, de les transaccions financeres i de la organització interna.
Resum: El objetivo principal de esta asignatura es familiarizar a los estudiantes de Ciencias Biomédicas con las herramientas del análisis económico y el mundo de la empresa, contexto donde los futuros graduados desarrollarán su vida profesional. ¿Qué determina la existencia de las empresas?, ¿cómo se organizan y proporcionan incentivos?, ¿cómo se comporta una empresa monopolista? ¿Y una empresa en situación de competencia perfecta? ¿Qué significa la creación de valor o como se puede escoger entre diferentes proyectos empresariales o fuentes de financiación? La creación de valor, como objetivo socialmente deseable de las empresas, es el elemento vertebrador del curso. Así los primeros temas enfatizan el papel de las transacciones como vía principal de creación de valor y se dedican a definir este concepto y relacionarlo con otros objetivos que habitualmente se han asignado dentro de la literatura econòmica a las empresas, como el objectivo de beneficios. Posteriormente, se considera la creación de valor y su gestión en las diferentes actividades de las empresas, en particular en el ámbito de la producción, de las transacciones financieras y de la organización interna.
Llengua: Català



Català
5 p, 83.6 KB

Castellà
5 p, 80.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir