Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161751
Necessitats educatives específiques afectives, emocionals i de conducta [102028]
Sanahuja Gavaldà, José María
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Specific Affective, Emotional and Behavioural Educational Needs
Títol variant: Necesidades educativas específicas afectivas, emocionales y de conducta
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació Infantil [847] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives relacionades amb l'afectivitat, les emocions i la conducta. Els dos objectius formatius a aconseguir són: 1. Adaptar processos d'ensenyament-aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de l'alumnat en contextos de diversitat. 2. Dinamitzar processos d'inclusió educativa dins d'un marc col·laboratiu en espais multiprofessionals.
Resum: This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. The two aims to achieve are: 1. Adapt the teaching-learning process to solve the students educational needs in diversity contexts 2. Energize the educational inclusive process in a collaborative context in multiprofesional areas.
Resum: En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas relacionadas con la afectividad, las emociones y la conducta. Los dos objetivos formativos a conseguir son: 1. Adaptar procesos de enseñanza-aprendizaje para dar respuesta a las necesidades educativas del alumnado en contextos de diversidad. 2. Dinamizar procesos de inclusión educativa dentro de un marco colaborativo en espacios multiprofesionales.
Llengua: Català



Català
4 p, 75.4 KB

Anglès
4 p, 74.7 KB

Castellà
4 p, 75.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir