Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161900
Llengües i aprenentatge [102075]
Birello, Marilisa
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Languages and Learning
Títol variant: Lenguas y aprendizaje
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. Els objectius formatius de l'assignatura, que està previst que s'assoleixin a través d'un procés d'interacció entre alumnes i professors, són: - Aprendre a dissenyar i gestionar entorns, activitats i materials per a l'aula que fomentin l'aprenentatge de la llengua escrita i dels continguts de reflexió sobre la llengua fonamentalment als cicles mitjà i superior de primària. - Conèixer els fonaments teòrics de la didàctica de la llengua i de les ciències afins, que permeten explicar els fenòmens que tenen lloc a l'aula i fer propostes d'innovació per millorar l'aprenentatge en aquests àmbits. - Desenvolupar una actitud reflexiva i indagatòria que permeti detectar punts forts i punts febles en les propostes d'ensenyament i que permeti integrar el treball dels diferents continguts en unitats amb sentit per als infants.
Resum: This course provides the basic knowledge necessary for all future primary school teachers. In particular, it provides participants with theoretical and practical tools to teach 8 to 12 year olds how to write in all content areas, to engage their future pupils in activities that promote metalinguistic awareness and to organize language learning activities in the classroom. The learning goals of the course, achieved through promoting student-teacher interaction, are basically two: - To learn how to design and manage environments, activities and classroom materials to foster metalinguistic reflection and to help 8 to 12 year olds to learn how to write. - To understand the theoretical premises underlying language learning theories, approaches and methods that account for the phenomena that take place in the classroom and to make proposals for innovation that emerge from such premises.
Resum: Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. Los objetivos formativos de la asignatura, que està previsto que se logren a través de un proceso de interacción entre alumnos y profesores, son: - Aprendrer a diseñar i gestionar entornos, actividades y materiales para el aula que fomenten el aprendizaje de la lengua escrita y de los contenidos de reflexión sobre la lengua fundamentalmente en los ciclos medio y superior de primaria. - Conocer los fundamentos teóricos de la didáctica de la lengua y de las ciencias afines que permiten explicar los fenómenos que tienen lugar en el aula y hacer propuestas de innovación para mejorar el aprendizaje de estos ámbitos.
Llengua: Català



Català
6 p, 88.1 KB

Anglès
6 p, 88.2 KB

Castellà
6 p, 87.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir