Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/161953
Educació amb les persones adultes [101673]
Fajardo Martínez, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Adult Education
Títol variant: Educación con las personas adultas
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació social [827]
Titulació: Educació social [2500260]
Resum: 1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. 2. L'adquirir les competències i continguts específics a través de l'assignatura per assolir les habilitats suficients per al desenvolupament del perfil professional del futur educador i educadora social. 3. Analitzar i reflexionar sobre la pròpia tasca professional i relacionar i vincular els fets socials més rellevants amb l'àmbit socioeducatiu des d'una perspectiva crítica i normativa.
Resum: 1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. 2. To acquire the competitions and specific contents across the subject to obtain the sufficient skills for the development of the profile professional of the educational future and social educator. 3. To analyze and to think about the own professional task and to relate and to link the most relevant social facts with the area social and educational des of a critical and normative perspective.
Resum: 1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. 2. Adquirir las competencias y contenidos específicos a traves de la asignatura para conseguir las habilidades suficientes para el desarrollo del perfil professional del futuro educador y educadora social. 3. Analitzar y reflexionar sobre la propia tarea profesional y relacionar y vincular los hechos sociales más relevantes con el ámbito socioeducativo des de una perspectiva crítica y normativa.
Llengua: Català



Català
7 p, 87.1 KB

Anglès
6 p, 84.0 KB

Castellà
7 p, 85.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir