Educació amb les persones adultes [101673]
Fajardo Martinez, Sonia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Título variante: Adult Education
Título variante: Educación con las personas adultas
Fecha: 2016-17
Resumen: 1. L'adquirir un marc teòric específic i ampli que permeti analitzar el context en el que l'educador/a social realitzarà la seva activitat professional així com entendre, interpretar i valorar críticament les relacions existents entre l'educació de les persones adultes i la societat actual des d'una perspectiva social. 2. L'adquirir les competències i continguts específics a través de l'assignatura per assolir les habilitats suficients per al desenvolupament del perfil professional del futur educador i educadora social. 3. Analitzar i reflexionar sobre la pròpia tasca professional i relacionar i vincular els fets socials més rellevants amb l'àmbit socioeducatiu des d'una perspectiva crítica i normativa.
Resumen: 1. To acquire a theoretical specific and to analyze the context in which the educator will realize his professional activity as well as to attend, to interpret and to value critically the existing relations between the education of the adult persons, the current of a social perspective. 2. To acquire the competitions and specific contents across the subject to obtain the sufficient skills for the development of the profile professional of the educational future and social educator. 3. To analyze and to think about the own professional task and to relate and to link the most relevant social facts with the area social and educational des of a critical and normative perspective.
Resumen: 1. Adquirir un marco teórico específico y amplio que permita analizar el contexto en el que el educador/a realizará su actividad profesional así como atender, interpretar y valorar críticamente las relaciones existentes entre la educación de las personas adultas, la sociedad actual des de una perspectiva social. 2. Adquirir las competencias y contenidos específicos a traves de la asignatura para conseguir las habilidades suficientes para el desarrollo del perfil professional del futuro educador y educadora social. 3. Analitzar y reflexionar sobre la propia tarea profesional y relacionar y vincular los hechos sociales más relevantes con el ámbito socioeducativo des de una perspectiva crítica y normativa.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Social [2500260]
Plan de estudios: Grau en Educació Social [827]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 87.1 KB

Anglès
6 p, 84.0 KB

Castellà
7 p, 85.4 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2016-07-15, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir