Pràcticum II [102021]
Blanch Gelabert, Sílvia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum II
Títol variant: Prácticum II
Data: 2016-17
Resum: El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. Els infants en aquest període realitzen una gran quantitat de canvis fonamentals per al seu desenvolupament i la seva socialització, per això caldrà que els estudiants de mestre facin una observació rigorosa i sistemàtica dels elements clau d'un centre d'aquestes característiques i d'una aula. Observació que els permetrà fer un disseny i aplicació d'una seqüència d'aprenentatge ajustada als infants amb els que interactuen. 1. Conèixer la realitat educativa d'un centre escolar de zero a tres anys. 2. Observar, Analitzar i descriure els elements que caracteritzen el centre on fan les pràctiques. 3. Dissenyar i implementar una seqüència educativa adaptada a la realitat estudiada.
Resum: Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. Children in this period made a lot of fundamental changes to their development and socialization, so that students must master to make a rigorous and systematic observation of the key elements of a center of this kind and a class. The observation will allow the students to design and implement a sequence of learning adjusted to the children with whom they interact. Objectives: To learn the reality of a nursery caring for chlidren from zero to three years. To observe, analyze and describe the elements that characterize the center where they are doing the internship. To design and implement an educational sequence adapted to the reality studied.
Resum: Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. Los niños en este periodo realizan una gran cantidad de cambios fundamentales para su desarrollo y su socialización, por ello será necesario que los estudiantes de maestro hagan una observación rigurosa y sistemática de los elementos clave de un centro de estas características y de una aula. Observación que les permitirá hacer un diseño y aplicación de una secuencia de aprendizaje ajustada a los niños con los que interactúan. Objetivos: Conocer la realidad educativa de un centro escolar de cero a tres años. Observar, Analizar y describir los elementos que caracterizan el centro donde hacen las prácticas. Diseñar e implementar una secuencia educativa adaptada a la realidad estudiada.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Pla d'estudis: Grau en Educació Infantil [847]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 79.5 KB

Anglès
6 p, 82.6 KB

Castellà
6 p, 82.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir