Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/162131
Necessitats educatives específiques en els processos d'aprenentatge [102026]
Grau Sancho, Nuria
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Specific Educational Learning Needs
Títol variant: Necesidades educativas específicas en los procesos de aprendizaje
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació Infantil [847] ; Educació primària [896]
Titulació: Educació Infantil [2500797] ; Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l´escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent, com agent d´innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l´escola ordinària a fi i efecte d´augmentar la seva capacitat per atendre a tot l´alumnat amb necessitats educatives relacionades amb els processos d´aprenentatge. Els dos objectius formatius a aconseguir són: 1. Adaptar processos d´ensenyament-aprenentatge per donar resposta a les necessitats educatives de l´alumnat en contextos de diversitat. 2. Dinamitzar processos d´inclusió educativa dins un marc col. laboratiu en espais multiprofessionals.
Resum: This subject matter is part of the Inclusive Education. As part of the current inclusive School, it requires a context in which the teacher as agent of innovation and diversity management, facilitate the transformation of ordinary School in order to increase their capacity student body to know all specific educational learning needs. Both achieve training objectives are: 1. To adapt the educational learning processes to know the educational needs of the student body in the context of diversity. 2. To promote educational inclusion process within a framework multi-collaborative spaces.
Resum: Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente, como agente de innovación y gestión de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado con necesidades educativas relacionadas con los procesos de aprendizaje. Los dos objetivos formativos a conseguir son: 1. Adaptar procesos de enseñanza-aprendizaje para dar respuesta a las necesidades educativas del alumnado en contextos de diversidad. 2. Dinamizar procesos de inclusión educativa en un marco colaborativo en espacios multiprofesionales.
Llengua: Català



Català
4 p, 73.8 KB

Anglès
4 p, 73.9 KB

Castellà
4 p, 73.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-15, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir