Informe Projecte REVIR. Estudi sobre percepció i impacte en el professorat de ciències de secundària
Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)

Data: 2015
Resum: El projecte educatiu REVIR es va iniciar fa més d'una dècada amb la voluntat de contribuir a millorar el treball experimental de l'alumnat de secundària i la formació del professorat assistent a les sessions en quant a estratègies d'ensenyament de les ciències fent ús de TIC. Era desig del CRECIM fer-ne un balanç tot avaluant la percepció i l'impacte del projecte REVIR en el professorat de secundària assistent al llarg de la vida del projecte.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Working paper
Matèria: REVIR ; Professorat



28 p, 691.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Documents de recerca > Working papers

 Registre creat el 2016-07-19, darrera modificació el 2022-09-04



   Favorit i Compartir