Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163098
Competitive position analysis of airlines : traditional airlines and low cost carriers – market development, trends and outlooks based on the European market
Widmann, Marcel
Perez de la Cruz, Jose Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Telecomunicació i Enginyeria de Sistemes)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2016
Descripció: 119 p.
Resum: The present study examines the European aviation market regarding the development of the past few years and the current situation. The focus of this work is traditional airlines and low cost carriers. Within the project expert interviews with airlines (Lufthansa and Vueling) and handling companies (Swissport and Groundforce) were executed in order to underpin the theoretical part of the work and to derive trends in the sector. A further component of the work was a survey with flight passengers. The target of this was to receive customer views concerning the actual situation and to represent customer needs.
Resum: El present estudi repassa el desenvolupament del mercat europeu de l'aviació des dels últims anys fins a l'actualitat. Basa el seu enfocament en les companyies aèries tradicionals i les de baix cost. Van ser necessàries entrevistes a representants de companyies aèries (Lufthansa i Vueling) i empreses de handling (Swissport i Groundforce) amb la finalitat de sustentar la part teòrica de la recerca i per obtenir les tendències en el sector de cara al futur. Així mateix, va ser necessari conèixer a través d'enquestes, l'opinió dels passatgers amb l'objectiu de determinar la situació actual vista per ells i per conèixer les necessitats del client.
Resum: El presente estudio repasa el desarrollo del mercado europeo de la aviación desde los últimos años hasta la actualidad. Basa su enfoque en las compañías aéreas tradicionales y las de bajo coste. Fueron necesarias entrevistas a representantes de compañías aéreas (Lufthansa y Vueling) y empresas de handling (Swissport y Groundforce) con el fin de sustentar la parte teórica de la investigación y para obtener las tendencias en el sector de cara al futuro. Así mismo, fue necesario conocer a través de encuestas, la opinión de los pasajeros con el objetivo de determinar la situación actual vista por ellos y para conocer las necesidades del cliente.
Nota: Bibliografia
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Document: masterThesis
Matèria: Línies aèries Europa ; Aeroports -- Control del trànsit ; Vueling Airlines ; Lufthansa German Airlines ; Swissport ; Groundforce



119 p, 4.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Gestió Aeronàutica. PFC

 Registre creat el 2016-07-22, darrera modificació el 2016-11-04



   Favorit i Compartir