Dansa educativa i terapèutica : una revisió bibliogràfica sobre dansa i dansa moviment teràpia amb nens i adolescents
Baró Camps, Irene
López Villar, Cristina
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016
Descripció: 78 p.
Resum: En aquest treball es duu a terme una revisió de literatura sobre dansa i Dansa Moviment Teràpia (DMT) amb nens i adolescents. Es busca veure el potencial educatiu i terapèutic en cada cas: Què aporta la dansa d'educatiu? I per la salut i el desenvolupament? Què aporta la DMT d'educatiu? I de terapèutic? La dansa per si, plantejada de forma creativa i amb estructures obertes que permetin al nen el seu desenvolupament en la mesura de les seves necessitats, proporciona experiències en les que cos, intel·lecte i emocions estan integrats en una sola activitat, que es dóna en un ambient social i creatiu en el que el nen pot trobar el seu propi equilibri entre el que sent des de dins i en relació a l'exterior. La DMT utilitza aquest potencial amb individus més necessitats, en els que aquest equilibri es veu afectat.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Dansa Moviment Teràpia [10493]
Pla d'estudis: Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Dansa -- Ús terapèutic ; Educació dels infants



78 p, 878.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Psicologia. TFM

 Registre creat el 2016-07-22, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir