Data: |
2016 |
Descripció: |
78 p. |
Resum: |
En aquest treball es duu a terme una revisió de literatura sobre dansa i Dansa Moviment Teràpia (DMT) amb nens i adolescents. Es busca veure el potencial educatiu i terapèutic en cada cas: Què aporta la dansa d'educatiu? I per la salut i el desenvolupament? Què aporta la DMT d'educatiu? I de terapèutic? La dansa per si, plantejada de forma creativa i amb estructures obertes que permetin al nen el seu desenvolupament en la mesura de les seves necessitats, proporciona experiències en les que cos, intel·lecte i emocions estan integrats en una sola activitat, que es dóna en un ambient social i creatiu en el que el nen pot trobar el seu propi equilibri entre el que sent des de dins i en relació a l'exterior. La DMT utilitza aquest potencial amb individus més necessitats, en els que aquest equilibri es veu afectat. |
Drets: |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Dansa Moviment Teràpia [10493] |
Pla d'estudis: |
Màster en Dansa Moviment Teràpia [1614] |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Dansa -- Ús terapèutic ;
Educació dels infants |