Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163454
Vídeos interactius de casaments
Arrebola Alcaraz, Laura
Hernández Ávila, Noelia
Martí Martí, Josep Maria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Vídeos interactivos de bodas
Títol variant: Interactive videos wedding
Data: 2016
Descripció: 69 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: El servei que hem creat són els vídeos de casament interactius. Es tracta d’un producte inexistent i innovador que combina el treball tradicional del sector dels vídeos de noces amb l’aplicació de les noves tecnologies.
Resum: A través de la investigació sobre la interactivitat i sobre el sector en general a partir d’entrevistes a professionals, hem pogut conèixer millor el mercat al qual hi volem accedir. Així doncs, tot contemplant totes les partides necessàries com el material, la promoció i el pressupost, presentem la idea d’un producte viable i sustentat en una bona base teòrica.
Resum: El servicio que hemos creado son los vídeos de boda interactivos. Se trata de un producto inexistente e innovador que combina el trabajo tradicional del sector de los vídeos de boda con la aplicación de las nuevas tecnologías. A través de la investigación sobre la interactividad y sobre el sector en general mediante entrevistas a profesionales, hemos podido conocer mejor el mercado en el que nos queremos adentrar. Así pues, contemplando todas las partidas necesarias como el material, la promoción y el presupuesto, presentamos la idea de un producto viable y sustentado en una buena base teórica.
Resum: The service that we have created is based on interactive wedding videos: a nonexistent and innovative product which combines the traditional work of wedding videos with the implementation of new technologies. After some research on interactivity and the sector in general, as well as some interviews to experts, we could finally figure out how to penetrate the video market.
Resum: So, considering all the necessary items like material, promotion and budget, we hereby present the idea of a viable product supported by a good theoretical basis.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Vídeos ; Interactivitat ; Bodes




El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-01, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir