Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163464
La realitat de la crisi dels mitjans
Campistol Agustí, Anna
Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La realidad de la crisis de los medios
Títol variant: The truth of the media crisis
Data: 2016
Descripció: 50 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Aquest projecte es pregunta quins són els veritables orígens de la crisi dels mitjans i quines conseqüències ha tingut la recessió en el món de la comunicació. Els grans mitjans justifiquen la seva davallada culpant a la crisi econòmica global, la digitalització, la competència i la publicitat. Però si parlem de culpabilitat, hem d'assenyalar als mateixos mitjans. Han permès que els grups de comunicació acabessin en mans de grans empresaris amb forts interessos econòmics i han deixat de banda la seva principal labor: fer bon periodisme.
Resum: Este proyecto se pregunta cuáles son los verdaderos orígenes de la crisis de los medios y qué consecuencias ha tenido la crisis en el mundo de la comunicación. Los grandes medios justifican su caída culpando a la crisis económica global, la digitalización, la competencia y la publicidad. Pero si hablamos de culpabilidad, debemos señalar a los mismos medios. Han permitido que los grupos de comunicación acabaran en manos de grandes empresarios con fuertes intereses económicos y han dejado de lado su principal labor: hacer buen periodismo.
Resum: This project tends to analyze the real origins of the media crisis and the consequences of this recession in the communication world. The big media justify their fall blaming the global economic crisis, the digitalization, the competence and the publicity. But if we’re talking about guilt, we most note the same media. They have allowed big communication groups to end up in the hands of business with strong economic interests and have forgotten to do their main work: good journalism.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Crisis econòmiques ; Mitjans de comunicació ; Accionistes




El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-02, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir