Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163478
La espectacularización de la información en los programas de infoshow : el caso de "21 días" (Cuatro, 2009-2016)
Martínez Díaz, Cristina
Custodio Gómez, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'espectacularització de la informació en els programes d'infoshow : el cas de "21 días" (Cuatro, 2009-2016)
Títol variant: The information sensationalism in the infoshow television programs : the case study of "21 días" (Cuatro, 2009-2016)
Data: 2016
Descripció: 133 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: La espectacularització de la informació és una característica patent en molts dels programes de televisió que pertanyen al macrogènere infoshow. Un dels seus principals objectius és atraure a grans masses d'audiència i poder competir contra la resta de canals. Centrant-nos en aquest macrogènere -sorgit d'un procés d'hibridació entre la informació i altres macrogèneres- i utilitzant l'anàlisi de contingut -basat en una metodologia quantitativa i qualitativa-, hem establert quins són els atributs definitoris d'aquest espectacle i com s'integren en el programa "21días" (Cuatro, 2009-2016).
Resum: La espectacularización de la información es una característica patente en muchos de los programas de televisión pertenecientes al macrogénero infoshow. Uno de sus principales objetivos es atraer a grandes masas de audiencia y poder competir con el resto de cadenas. Centrándonos en este macrogénero -surgido de un proceso de hibridación entre la información y otros macrogéneros- y usando el análisis de contenido -basado en una metodología cuantitativa y cualitativa-, hemos establecido cuáles son los atributos definitorios de este espectáculo y cómo se integran en el programa "21 días" (Cuatro, 2009-2016).
Resum: The sensationalism is a self-evident feature in most of the television programs that belong to the infoshow macrogenre. One of its main aims is to attract large masses of viewers and to be able to compete against other channels. Being focus on this television macrogenre -emerged from an hybridization process between the information and other macrogenres- and using the content analysis -based on a qualitative and a quantitative methodology-, we have established which are the defining attributes of this show and how they are integrated in the television program "21 días" (Cuatro, 2009-2016).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Televisió ; Sensacionalisme en els mitjans de comunicació de massa Cuatro (Emissora de televisió)




El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-03, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir