Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163479
El uso de las redes sociales en Gran Hermano VIP 4
Martínez Zambrana, Lorena
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'ús de les xarxes socials a Gran Hermano VIP 4
Títol variant: The use of social networks in Gran Hermano VIP 4 (Spain)
Data: 2016
Descripció: 121 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Aquest projecte d'investigació té com a objectiu estudiar quin és l'ús que donem a les xarxes socials, concretament al programa Gran Hermano VIP. Així doncs, s'analitzaran les estratègies principals que utilitza el reality show per incitar els espectadors a participar per les xarxes socials. També s'estudiarà quina és la resposta de l'audiència davant d'aquestes estratègies identificades i de quina forma interactuen els usuaris de les xarxes socials. D'aquesta manera, es relacionaran totes les dades recollides per interpretar unes conclusions sobre l'ús de les plataformes socials en aquest programa.
Resum: Este proyecto de investigación tiene como objetivo estudiar cuál es el uso que damos a las redes sociales en el programa de Gran Hermano VIP. Así pues, se analizarán las estrategias principales que utiliza el reality show para incitar a los espectadores a participar por las redes sociales. También se estudiará cuál es la respuesta de la audiencia ante esas estrategias identificadas y de qué forma interactúan los usuarios de las redes sociales. De este modo, se relacionarán todos los datos recogidos para interpretar unas conclusiones sobre el uso de las plataformas sociales en este programa.
Resum: This research project aims to study how we use social networks in "Big Brother VIP 4" (Spain). Firstly, the project will analyse different strategies that the reality show use to encourage viewers to participate on social networks. It will also be analysed what is the response of audience in relation to those identified strategies and how users interact with social networks. This way, all collected data will be put in common to reach some conclusions about the use of social platforms in this program.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Xarxes socials ; Televisió ; Audiència ; Xous d'impacte ; Reality shows (Programes televisius)



121 p, 4.9 MB

98 p, 11.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-03, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir