Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163536
El Departament de Comunicació en una ONG de protecció animal : Estudi del cas FAADA
Sellés Guillaumes, Natàlia
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El Departamento de Comunicación en una ONG de protección animal : Estudio del caso FAADA
Títol variant: The Communication Department in an animal welfare NGO : FAADA case study.
Data: 2016
Descripció: 98 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: Els estudis sobre el funcionament dels Departaments de Comunicació solen centrar-se en empreses amb ànim de lucre, però aquesta present investigació de caràcter exploratori es centra en la gestió de la comunicació en les Organitzacions No Governamentals, emfatitzant en aquelles de defensa i protecció animal. L'estudi del cas en qüestió és FAADA (Fundació per l'Assessorament i Acció en Defensa dels Animals) amb l'objectiu d'esbrinar com una organització de petites dimensions i sense ànim de lucre gestiona el seu Departament de Comunicació per tal de sensibilitzar a la població en la defensa dels drets dels animals, tenint com a exemple principal la seva campanya contra l'ús d'animals salvatges en produccions audiovisuals: ADnimalsfree.
Resum: Los estudios sobre el funcionamiento de los Departamentos de Comunicación suelen centrarse en empresas con ánimo de lucro, pero ésta presente investigación de carácter exploratorio se centra en la gestión de la comunicación en las Organizaciones No Gubernamentales, enfatizando en aquellas de defensa y protección animal. El estudio del caso en cuestión es FAADA (Fundación para el Asesoramiento y Acción en Defensa de los Animales) con el objetivo de averiguar cómo una organización de pequeñas dimensiones y sin ánimo de lucro gestiona su Departamento de Comunicación para sensibilizar a la población con la defensa de los derechos de los animales, teniendo como ejemplo principal su campaña en contra del uso de animales salvajes en producciones audiovisuales: ADnimalsfree.
Resum: The studies about Communication Departments tend to focus on for-profit companies, but this current investigation of an exploratory nature focuses on communication management in Non-Governmental Organisations, namely the animal welfare ones. The case study is FAADA (Foundation for the Advice and Action in the Animal Defense) with the objective of finding out the way in which a small and non-profit organisation manages its Communication Department in the order to sensitize the population about animal rights, using its campaign against the use of wild animals in audiovisual productions – ADnimalsfree – as a main example.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Organitzacions no governamentals ; Protecció animal ; Foundation for the Advice and Action in the Animal Defense



98 p, 4.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-08-30, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir