Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163808
Formes i Aspectes de la Literatura Infantil i Juvenil [42956]
Prats, Maria Margarida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Form and Aspects of Childrens and Youth Literature
Títol variant: Formas y Aspectos de la Literatura Infantil y Juvenil
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1166]
Titulació: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Resum: L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar algunes reflexions sobre la pertinència i actualitat del fons de la biblioteca escolar. Les obres de la literatura infantil i juvenil -especialment les clàssiques de narrativa, i les de poesia - presenten noves edicions, nous tipus de llibres o de documents visuals i sonors. En el mòdul es proposen eines crítiques per triar documents adequats a les necessitats textuals i icòniques dels lectors. També es proposen les bases de la recepció lectora de nous llenguatges i formes i l'anàlisi de la pertinència icònica, textual i cultural dels referents compartits per diverses cultures o específics d'alguna d'elles.
Resum: The purpose of this module is to raise some reflections on the relevance and timeliness of the school library collection. The children's literatura works, especially the classic narrative and poetry - presented new editions, new types of books or visual and sound documents . The module proposes critical tools to choose appropriate documents to the iconic and textual needs of the readers. It also proposes the foundation of the reception of new languages and reading forms and the analysis of the iconic, textual and cultural references relevance shared by various cultures or specific to some of them.
Resum: El objetivo de este módulo es plantear algunas reflexiones sobre la pertinencia y actualidad del fondo de la biblioteca escolar. Las obras de la literatura infantil y juvenil -especialmente las clásicas de narrativa, y de poesía - presentan nuevas ediciones, nuevos tipos de libros o de documentos visuales y sonoros. En el módulo se proponen herramientas críticas para elegir documentos adecuados a las necesidades textuales y icónicas de los lectores. También se proponen las bases de la recepción lectora de nuevos lenguajes y formas y el análisis de la pertinencia icónica, textual y cultural de los referentes compartidos por diversas culturas o específicos de alguna de ellas.
Llengua: Català



Català
3 p, 72.4 KB

Anglès
3 p, 72.8 KB

Castellà
3 p, 72.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir