Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163872
Orientació i Intervenció Psicopedagògiques a l'Educació Secundària [42978]
Roca Casas, Enric
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Psychopedagogic Orientation and Intervention in Secondary Education
Títol variant: Orientación e Intervención Psicopedagógicas en la Educación Secundaria
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Psicopedagogia [1168]
Titulació: Psicopedagogia [4313754]
Resum: Els objectius d'aquest mòdul són: 1. - Identificar i explicar les necessitats tutorials i d'orientació en els àmbits personal, acadèmic i professional / vocacional de l'alumnat. 2. - Dissenyar i desenvolupar plans, programes i accions d'orientació personal, acadèmica i professional. 3. - Avaluar psicopedagògicament variables i programes relacionats amb l'orientació i l'acció tutorial. 4. - Identificar, explicar i planificar actuacions amb els equips docents, els agents externs al centre i les famílies, per a l'optimització de l'orientació i l'acció tutorial al centre educatiu.
Resum: Objectives and contextualization The objetives of this module are: 1. Identify and explain the requirements of the tutorials and guide candidates in personal, academic and professional / vocational areas. 2. Design and develop study plans and programs as well as give personal, academic and professional guidance. 3. Evaluate psycho-pedagogically variables and programs related to orientation and future action to be taken in tutorials. 4. Identify, explain and plan activities in specialized teaching teams, and in conjunction with external agencies and families, in order to optimize tutorials in schools.
Resum: Los objetivos de este módulo son: 1. - Identificar y explicar las necesidades tutoriales y de orientación en los ámbitos personal, académico y profesional / vocacional del alumnado. 2. - Diseñar y desarrollar planes, programas y acciones de orientación personal, académica y profesional. 3. - Evaluar psicopedagógicamente variables y programas relacionados con la orientación y la acción tutorial. 4. - Identificar, explicar y planificar actuaciones con los equipos docentes, los agentes externos al centro y las familias, para la optimitzación de la orientación y la acción tutorial en el centro educativo.
Llengua: Català



Català
6 p, 89.4 KB

Anglès
6 p, 89.1 KB

Castellà
6 p, 89.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir