Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163875
Treballar a RH: Caracteritzar una Àrea Professional [43164]
Rojas Arredondo, Jesus
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Trabajar en RRHH: Caracterizar un Área Profesional
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Gestió dels Recursos Humans en les Organitzacions [1181]
Titulació: Gestió dels recursos humans en les organitzacions [4313788]
Resum: Aquest mòdul està dirigit a oferir un marc introductori, ampli i específic a la vegada, relacionat amb l'àmbit dels recursos humans, a partir dels seus aspectes centrals, ressaltant nocions claus com la de: clients interns, visió del negoci, imatge, màrqueting i mercat de treball. Així mateix es treballaran competències claus com ara la capacitat de treball en equip, l'arribar a consensos i adoptar una actitud resolutiva davant els casos a plantejar. Els objectius del mòdul són: - Adquirir una visió global del negoci. - Conèixer la funció estratègica dels RRHH: el que fa RRHH i el seu paper en l'empresa. - Identificar els stakeholders. Establir les bases del màrqueting i imatge dels RRHH. - Avaluar les TIC com a canal per a la gestió dels RRHH. - Adquirir una visió global del mercat de treball actual dels RRHH. - Analitzar el lloc dels rrhh a les organitzacions a partir de casos reals en diferents contextos econòmics (industrial, serveis, retail, turisme). - Avaluar l'impacte dels rrhh en la proposta de valor de l'empresa (compte d'explotació).
Resum: Este módulo está dirigido a ofrecer un marco introductorio, amplio y específico al mismo tiempo, relacionado con el ámbito de los recursos humanos, a partir de sus aspectos centrales, resaltando nociones claves como la de: clientes internos, visión del negocio, imagen, marqueting y mercado de trabajo. Así mismo se trabajaran competencias claves tales como la capacidad de trabajo en equipo, el llegar a consensos y adoptar una actitud resolutiva ante los casos a plantear. Los objetivos del módulo son: Adquirir una visión global del negocio. Conocer la función estratégica de los RRHH: lo que hace RRHH y su papel en la empresa. Identificar los stakeholders. Establecer las bases del marqueting y imagen de los RRHH. Evaluar las TIC como canal para la gestión de los RRHH. Adquirir una visión global del mercado de trabajo actual de los RRHH. Analizar el lugar de los rrhh en las organizaciones a partir de casos reales en diferentes contextos económicos (industrial, servicios, retail, turismo). Evaluar el impacto de los rrhh en la propuesta de valor de la empresa (cuenta de explotación). 1 Evaluar el impacto de los rrhh en la propuesta de valor de la empresa (cuenta de explotación).
Llengua: Català



Català
5 p, 80.3 KB

Castellà
5 p, 81.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-09-13, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir