Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163927
Chroma : Organización y creación de un evento de comunicación
Ambrosio Jaime, Saray
Rilo Vila, Alba
Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Chroma : Organització i creació d'un esdeveniment de comunicació
Títol variant: Chroma : Organization and creation of a communication event
Data: 2016
Descripció: 136 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Avui dia, els joves compten amb una elevada dificultat a l'hora de trobar feina. Això es deu al fet que els processos de contractació solen estar basats en l'experiència prèvia dels candidats i no pas en les habilitats o el potencial que poden tenir. Considerem que es tracta d'un aspecte injust, poc realista i poc beneficiós pel candidat i l'empresa. Per aquest motiu, hem decidit crear Chroma: un esdeveniment on els estudiants i recent graduats de Publicitat i Relacions Públiques poden participar per demostrar de forma pràctica les seves habilitats davant d'empreses reals i aconseguir una oportunitat laboral.
Resum: Actualmente, los jóvenes se encuentran con una elevada dificultad a la hora de encontrar trabajo. Esto se debe al hecho de que los procesos de contratación suelen estar basados en la experiencia previa de los candidatos y no tanto en las habilidades o el potencial que pueden llegar a tener. Consideramos que se trata de una situación injusta, poco realista y poco beneficiosa para el candidato y para la empresa. Por este motivo, hemos decidido crear Chroma: un evento de Comunicación donde los estudiantes y recién graduados en Publicidad y Relaciones Públicas pueden participar para demostrar de forma práctica sus habilidades delante de empresas reales y conseguir una oportunidad laboral.
Resum: Nowadays, youngsters have lots of difficulties in finding work. This is due to the fact that recruitment processes are often based on the previous experience of the candidates and not so much on the skills or the potential they can have. We believe that this is an unfair and unrealistic situation which is not beneficial neither for the candidate nor the company. For this reason, we have decided to create Chroma: a Communication event where students and recent graduates in Advertising and Public Relations can participate to demonstrate their skills in a practical way in front of real companies and get a job opportunity.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Publicitat ; Joves ; Productes de marca - Màrqueting ; Treball - Condicions ; Relacions públiques



136 p, 60.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-14, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir