Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/163931
La comunicació de les destinacions turístiques : Estudi del cas de l'Agència Catalana de Turisme
Balagué Jordà, Mireia
Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La comunicación de los destinos turísticos : Estudio del caso de la Agència Catalana de Turisme
Títol variant: Communication of tourist destinations : Case study Agència Catalana de Turisme
Data: 2016
Descripció: 169 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: En un entorn de competitivitat i globalitat com l'actual, la comunicació ha esdevingut un element essencial per a les empreses i institucions, que busquen la diferenciació a través de la seva gestió. A l'àmbit turístic, amb la creixent competència a causa del naixement de noves destinacions i els conflictes internacionals que fan perillar el sector en alguns països, la comunicació pren més rellevància com a eina per a gestionar aquests aspectes. A través de l'estudi de cas de l'Agència Catalana de Turisme, es mostra i analitza com aquest organisme gestiona la comunicació institucional i promociona Catalunya com a destinació turística.
Resum: En un entorno de competitividad y globalidad como el actual, la comunicación se ha convertido en un elemento esencial para las empresas e instituciones, que buscan la diferenciación a través de su gestión. En el ámbito turístico, con la creciente competencia debido al nacimiento de nuevos destinos y los conflictos internacionales que hacen peligrar el sector en algunos países, la comunicación toma más relevancia como herramienta para gestionar estos aspectos. A través del estudio de caso de la Agència Catalana de Turisme, se muestra y analiza como este organismo gestiona la comunicación institucional y promociona Catalunya como destino turístico.
Resum: In a competitive and global environment as the current, the communication has become an essential tool for the companies and institutions, which seek the differentiation through its management. In the tourist sector, with the increasing competition due to the rise of new destinations and the international conflicts that make the sector be in danger in some countries, the communication takes more relevancy as a tool to manage these aspects. Through the case study of the Agència Catalana de Turisme, it is shown and analyzed how this organism manages the institutional communication and promotes Catalonia as tourist destination.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Turisme ; Comunicació en organitzacions ; Catalunya ; Agència Catalana de Turisme



169 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2016-09-14, darrera modificació el 2016-10-11



   Favorit i Compartir